back on track


(Mina och Natalie)

ja så sägs det...
Nu ha man kommit tillbaka från Åre, och jag saknar allt och alla redan.
 Veckan har varit jättebra. Träffade Mina och självklart hennes kompisar. Måste få säga att jag hade det bättre än vad jag trodde att jag skulle ha.. Kanske inte det bästa vädret, men det har varit hur bra som helst ändå :)

Idag börjar fotbollsträningen igen, vilket jag inte känner så "Jipppiii" för, men det är bara att bita ihop och träna. Bara den här säsongen kvar, sen åker mina skor och benskydd i garderoben..

Är på jakt efter en billig men bra digitalsystemkamera, så om ni vet nån tipsa gärna mig ! 

Nu så ska jag lägga mig och slappa framför tv'n..
puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0