Träning på träning.

Har världens träningsverk på hela kroppen just nu, kanske inte det bästa?
 Träning i Måndags, match igår, och ännu en träning idag... allting börjar kännas.
Matchen vann vi med 3-2, mer finns det väl inte att säga.

Måste forfarande få tjata om hur otroligt fuskigt jag tycker det är att Martin och Petra drar utomlands på lördag och att jag inte får följa med :( Menmen, dom får det nog bra. Dom kommer ju ändå hem en vecka senare, så man kanske inte hinner sakna dom så mycket?

Mörkhårig blev jag idag :) Mamma färgade mitt hår möööörkbrunt, är supernöjd .

Har sagt hejdå till syster Sandra som sticker till Umeå imorgonbitti, ska bli skönt, men ändå kanske lite ensamt?
Lycka till !
 Mamma far med henne över en natt kanske(?) och pappa far till Vindeln (också ett frågetecken på de?) på något möte med några skogsgubbar. Hemma ensam en heldag :) hur skönt som helst, men jag måste få säga att syster Petra ändå är välkommen att hälsa på :)

Passar också på att Gratulera min käraste far som fyller år på fredag.. :)

1 kommentarer
Postat av: Cissiiiii

Hälsa Grattis :D

2008-08-15 @ 10:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0