God fortsättning...

... brukar man väl säga? Kanske på onsdag, men vad spelar det för roll?
Julen är över och de känns hur skönt som helst.
     Nyår är väl inte bestämd än tror ja. Far nog till Borgafjäll. (Borgafjällen Toppenställen som Tim jämt säger)

Ska på middag hos momma på kvällskvisten. Roligt att få träffa alla igen (:
     Senare på kvällen drar jag iväg med Helena och Gry till Hoting på dans. Helenas brorsa som ska köra, vilket mamma tycker är bra tror ja (: Första och sista dottern som sticker iväg på dans. Men så blir det när jag fyllt femton och tycker om att dansa.. Så spännande.

Mer kommer senare. Nu ropar sängen på en rolig film och en powernap.
Puss
1 kommentarer
Postat av: matilda

hej :) jo , jag kan det . men min dator går inte att starta. den är pajj , mamma & pappa ska ta den till umeå till brors kompis och så han kan laga den , men efter det , så kan jag göra de (: om du kan vänta! . annars får du höra med ngn annan ?

2009-01-12 @ 17:11:15
URL: http://maaatiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0