Dricka dricka och drömma drömmar


                                  ( bilden bjuder både jag och Lowa på )

Sitter hemma hos Lowa i Häggtorp nu. Har bara för någon timme sen ätit middag, vilket blev korv i bröd (: väldigt gott ...
Lowa springer runt och vattnar mosters alla blommor, medans jag ligger mätt och belåten i soffan :P Måste erkänna att jag får lite dåligt samvete, men får väl göra någonting annat senare istället :)
   Blir väl en liten kort promenad senare ikväll. bara för att få röra på benen .. Sen blir det väl nattinatti kanske!

Måste berätta eftersom Marlen frågade :) Vaniljbullarna jag bakade förra veckan vart superbra !
Bilder får ni vänta lite längre på att få se (:

Säger godnatt nu, speciellt till mamma och pappa utifall att vi inte hörs ikväll :)

puss

1 kommentarer
Postat av: Marlen

Bra;) vaniljbullar låter inte dumt!! kan du fixa några åt mig, blev sugen:)

2008-07-27 @ 12:22:31
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0