jaha...

Så var det med den helgen... Gick snabbt som vanligt, varför?
  Menmen, sista veckan av plantering , Sköönt !

Ångrar nästan att jag inte for med Syrran till Åsele och kolla på hennes match..
Vad finns att göra hemma?  Men Lycka till syster-yster,
 
Har gjort absolut ingenting idag,
vaknade halv ett, for med mamma på affär'n, lagade mat och har nu duschat.. Så det blir väl tv'n snart? 

hoppas vi far hem till Borgafjäll på fredagkväll (: Känns som en evighet sen jag va där.
Längtar verkligen... Vill gå upp på klövern och Hällan, hoppas jag får köpa kameran så jag kan börja fotografera (:
 Måste bära in veden, så det blir inte bara skoj..
Får nog träffa Mina också :) Sist va på sportlovet tror jag, kärt återseénde?
Måste ta första doppet i ån !


1 kommentarer
Postat av: stora syster Pea

Heja Heja..!! bara några dagar kvar!!

Hopppas det är mycket mygg och styggt väder! :D För här är det helt myggfritt och soligt!! :D Kramen

2008-06-24 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0