Dålig ursäkt.

Har faktiskt ingen bra ursäkt på varför det har blivit så lite skrivet den här veckan, har bara inte orkat.
  Men ingenting spännande har ändå hänt, proven gick bara bra.

Sitter nu och laddar inför match mot Betsele imorgon. Tyvärr bortamatch. Är ännu inte så taggad, men jag hoppas det kommer när ja far ut och latjar med fotbollen ikväll eller imorgon när jag kliver på bussen.

Mamma och pappa är i Stockholm, så det är bara jag, Sandra och Vox hemma.
 Va ute igårkväll för engångs skull. Har nog inte haft så kul på länge, tack

Gillar texten på den här låten så mycket, så man kan nästan säga att de är en ny favorit
LeAnn Rimes - But I love you
I don't like to be alone in the night
And I don't like to hear I'm wrong when I'm right
And I don't like to have the rain on my shoes
But I do love you
But I do love you

I don't like to see the sky painted grey
And I don't like when, nothin's goin my way
And I don't like to be the one with the blues
But I do love you
But I do love you

I love everything about the way your lovin me
The way you lay your head upon my shoulder when you sleep
And I love to kiss you in the rain
I love everything you do, oh I do-o

And I don't like to turn the radio on
Just to find I missed my favorite song
And I don't like to be the last with the news
But I do love you
But I do love you

I love everything about the way your lovin me
The way you lay your head upon my shoulder when you sleep
And I love to kiss you in the rain
I love everything you do, oh I do

And I don't like to be alone in the night
And I don't like to hear I'm wrong when I'm right
And I don't like to have the rain on my shoes
But I do love you
But I do love you
But I do love you
But I do love you

1 kommentarer
Postat av: Marlen

Lycka till på matchen:)

2008-05-18 @ 14:39:25
URL: http://marlenai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0