Trött ...

Har verkligen varit mycket nu, så det är därför det inte blivit några inlägg skrivna.
  Tre prov nästa vecka, en match den här veckan, träningar och sömnlösa nätter. Början på en stressperiod igen? Det är vad mamma säger.

Proven i veckan borde gå bra. Ett SO-prov, det är om protestantiska kyrkan, Martin Luther å sånt, borde gå bra. Ett Biologi-prov, svårt, men är man påläst borde det också gå bra. Och ett Musikprov, handlar om några kompositörer, kanske går bra det också... Som det låter nu så ska det ju gå bra, men jag har en vana av att glömma det mesta när jag väl sitter och ska skriva provet. Några tips?
 
Fotbollsmatchen gick inte så bra. 2-1 till Åsele IK, men med tanke på att vårat lag inte haft en träning eller en match ute så är vi nöjd. Kallt var det också, blåste ganska mycket. På hemmaplan så vinner vi (:  
  Nästa söndag, den 18:e, så spelar vi mot Betsele på bortaplan.. börjar redan gruva.

Men som tur är det bara ca tre veckor kvar av skolan för min del, sen blir det plantering (: Längtar, det blir säkert tufft första gången och så, menslippa skolan och få vara ute ser jag fram emot...

Hur har ni planerat eran sommar?

1 kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Vad gäller att plugga så läste jag igenom det som skulle pluggas in och sen så skrev jag frågor och svar. Sen gick jag igenom dessa igen och kanske en gång till och då brukade det sitta! Är man snabb på tangentbordet så går det ju snabbt att skriva ner ett gäng frågor och svar. Skriv svaren så att du enkelt kan förhöra dej själv och eventuellt också få hjälp med förhöret :-)

2008-05-12 @ 21:47:24
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0