första advent

snösnö och ännu mer snö kan man ju kalla vädret..
Är det bara jag som INTE längtar till jul? Jag vet inte varför, men jag har ingen lust.. För efter de så är det bara nyår sen är det dags att söka till gymnasium och de är en sak som jag verkligen inte vill..

Jag saknar min syster. Än fast vi sågs förra helgen.
Plus att jag inte får följa mamma och pappa till Umeå till helgen för dom ska julhandla antar jag (fast jag har inte frågat om jag får följa).. Så det dröjer ännu längre innan jag får träffa henne.
Men när hon kommer hem ska vi julbaka och umgås (:

Nu ska jag sätta mig och skriva klart en argumentationsuppsats om vindkraftparken som planeras att byggas i Stekenjokk. Önska mig lycka till (:
Jag säger som Albert Einstein en gång sa: Fantasi är viktigare än kunskap.

1 kommentarer
Postat av: storasyster S

Saknar dig med :)

2008-12-02 @ 15:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0