Happy times...

.. för min stora systeryster Sandra (:
Det är faktiskt så att från och med imorgon så blir hon kattägare.
Ska fara med henne klockan ett efter skolan imorgon och hämta dom i Avaträsk, sen bär det av till Umeå..

Två honkatter. Ungar :) antalet veckor vet jag inte, men jättesöta och mysiga är dom.

Har förövrigt inget speciellt att berätta.
 Fått en massa gymnasiekataloger har jag nu. Känns lite konstigt att det är jag som ska välja.
Mår faktiskt lite smådåligt över att jag inte vet nånting om vad jag vill få ut av mitt liv.
Fotograf? Sjukgymnast? Kock? Ingen aning och det stressar mig..
Menmen, man får väl bara hoppas att det honner klarna upp innan man ska söka.

det var allt för den här gången.
Over and out
1 kommentarer
Postat av: Marlen

Du får tänka på att gymnasievalet inte äe så viktigt som man tror. Jag kommer nog inte jobba mer med djur, fast det var vad jag pluggade. Huvudsaken är att du väljer något du tror kommer bli roligt! Jag vet ju fortfarande inte vad jag vill bli:D Men det löser sig nog! Kram

2008-10-08 @ 11:49:00
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0