Regn, regn och ännu mer regn

"I know you'll do good, but I will miss you"
Lovar att jag ska hälsa på.


Redan när jag vaknade imorse hade jag bestämt mig för att jag ska göra det bästa av mina tre år kvar på skolan.
Man kan ju alltid vidareutbilda sig, och med de vänner jag har och vet att jag kommer få så kan det knappast bli mycket annat än bra. Men det är vad man gör det till.

Går inge bra att fotografera när det bara regnar hela tiden, blir tokig!
Tog iallafall några kort på min knasiga syster som hon skulle ha på sin blogg.
Visade sig senare att hon inte ville ha ett sånt kort. *suck* haha.


Nu ska jag se klart på en film jag försökt se hela dagen.
Puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0