Uppe med tuppen.

Kanske inte riktigt, men jag har sovit så sjukt gott inatt.
Kom hem klockan fyra inatt efter en otroligt trevlig kväll. Bättre kunde det inte varit.
Tack alla som var där !
Vaknade iallafall runt halv ett idag av att mamma kom och prata lite. Sen så tog jag mig en dusch och efter det hyrde jag en film som mamma såg med mig. Riktig slapp dag måste jag få säga, men sånt är jag van med.
Ryggen är inte direkt på min sida idag heller. Hoppandes och studsandes gör inte det bättre, så vilodagen satt bra. Blir det inte bättre finns det ju alltid rullstolar på Op, haha.

Tänkte lägga upp en bra låt också, men det får bli senare när Blogg.se inte krånglar.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0