Jag gav upp för längesen.


"Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg"

Här sitter jag, på skolan, med sprängandes huvudvärk och ögon som snart hoppar ur skallen.
Tänk om jag blir sjuk igen, huvva. Mamma som har smittat mig.
På svenskan såg vi på sunes jul och fikade lite gott. Nu på matten ser vi också sunes jul.
Klockan tolv börjar våran långa och praktiska lektion i Vård o Omsorg, tar mest troligt tvåbussen hem om huvudet inte lyckats bli snällare. Humöret är inte på topp när det är såhär.

Vintern har kommit med sin snälla kyla. -30 grader påväg till bussen, mammas dunjacka gör susen.

Förövrigt skaffade jag mig en ny hårfärg igår. Eller, egentligen kan man inte kalla den en, det är några stycken.
Utväxten blev blond, och resten med rödbrunt. Nånting sånt, allt i olika nyanser. Får se hur det blir, kanske är märkhårig till Jul igen.

Nu tänker jag vara social med Sanna och försöka få henne att vilja göra något roligare än att sitta här :)
1 kommentarer
Postat av: bejskarv

god jul frida =)

2009-12-23 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0