härliga lördag.

Sitter och pratar minnen med Julia nu.
Allt som hände på köttbullshippan -08. Verkligen kul att prata.
Jag menar, vem går till en sjö när de är kallt, och vem går ut på en myr när de är mörkt ute.
Jo, jag och Julia gjorde de (:
Den helgen var vi som systrar.. Kommer inte glömma.


Dagen blev inte som tänkt, nästan bättre.
Vaknade runt elva, Tim skulle iväg och skruva med Oskar, så det var ju bara att kliva upp.
    Hjälpte mamma att möblera om, hon kom in i sitt gamla städarhumör.
Sen for vi och grattade min favoritSignar eftersom han fyllde år igår, gott med tårta och kakor.
Haha, där missa du nått Sandra.. :P

Snart hoppas jag på att Tim kommer hit igen, så det inte blir lika sent som igår.
Ska se på en bra film, om jag har någon hemma.
Eller kanske ut och gå? Vi ser väl.

Puss.
4 kommentarer
Postat av: julia

haha okej, mina kläder jag beställt från hm och allt kommer väl snart, och jagbeställde en röd där ifrån :)

2009-02-21 @ 19:38:01
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/
Postat av: kusin marlen

Måste fråga, är du duktig på bloggdesign??? du har ju en så fin, men den har din kusin gjort eller!? Ja skulle behöva hjälp, men ingen jag vet om kan, så nu vänder jag mig hit;) kram på dig

2009-02-22 @ 13:29:17
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Marlen

Hur kan jag komma i kontakt med henne? Hon kanske kan hjälpa eller ge nått tips:):)

2009-02-22 @ 18:04:27
Postat av: jag igen

Tack snälla! :)

2009-02-23 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0