Innedag.

Lagomt mycket har hänt denna vecka.. Redan!
   För att göra en lång historia kort, kan jag säga AJ..
Möjligtvis, bara kanske, så kan det hända att jag brutit min tå.
Som sagt, det är en lång historia som jag inte tänker dra här.

Bara för att min tå gör ont missade jag friluftsdagen idag, låg hemma och sov på soffan istället.
Nog skönt va de, men de var ju så fint väder ute.
   Jag har fortfarande inte varit ut. Har inte ens tagit på mig riktiga kläder än.
Imorgon däremot blir det skola, kan ju gå någorlunda normalt.

Nu ska jag gå och äta en semla..
Puss
1 kommentarer
Postat av: stprasyster p

hur ska detta gå på sportlovet med bruten tå å allt?

2009-02-26 @ 07:12:25
URL: http://gpeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0