music in my ears.

Har fastnat för all musik just nu, allt från ballader till metall.
Tystnad är ingenting för mig tydligen.
Känner mig ensam om jag inte lyssnar på musik.

Två nationella prov i svenska är över och nu ska vi snart börja med det sista i svenska, det muntliga..
10 lektioner sägs det ska ta !!! 
Men sen har vi ju också de som är i Engelska och matte... *suck*
Vill att allt sånt ska va gjort nu, så man får fara till Grekland, bal och sen examen.

Känns ganska jobbigt att måsta gå skolar dagar som dessa.
Jätte fint väder idag och inte ett dugg kallt, och självklart har man tråklektioner på skolan...



Bara för att jag vet min käre syster S läser detta, ska jag passa på att skriva att jag saknar henne
och att jag tycker det är bra att hon kommer hem och umgås ihelgen <3

Puss
1 kommentarer
Postat av: storasyster S

Saknar dig också! Snart kommer jag hem!

puss

2009-02-10 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0