Utmanad..

Blev utmanad av storasyster P.

Vilken mat äter du ofta? Ofta? Jag äter nästan allt. Det som tillagas antar jag.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Det beror på.. Är det hemma är det både och. Annars vet jag faktiskt inte.

Var sitter du helst när du bloggar? Uppe på mitt så kallade "tv-rum".

Köper du ofta Triss?   Aldrig. Jag har aldrig turen att vinna, så jag sparar hellre pengarna. 

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?  Vet inte riktigt om jag hgaft någon "bästa" semester ännu. Rhodos 2009 kanske blir den bästa.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?  5an, 3an eller MTV skulle jag kunna tro.

Regler för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar. Be dem kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar:

Jullan.
Kusin L
Cecilia
Emma

3 kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack och lov, nu fick jag något att göra ;)



Ska du ut ihelgen? :)

2009-02-05 @ 19:54:41
URL: http://gabriellaj.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du ska inte med till Vilhelmina? :) Jo, blir nog utgång för mig. Så många gamla vänner som man inte träffat på jättelänge som ska ut så :)

2009-02-05 @ 22:16:23
URL: http://gabriellaj.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 14:08:00
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0