En dag mindre.

Skönt att måndagen har passerat.
Men nu har man ännu mer skolarbete.
Ett samiskaprojekt som vi i samiskagruppen ska ha utställning med på biblioteket på samsiska nationaldagn. Den sjätte alltså.

Vill ha helg nu. Bara mysa på och kanske plugga lite till proven.
Hoppas på att Tim kan få igång skotern, så man får åka lite :)
   På tal om Tim så ska han dra ut mig och springa ikväll. Har försökt dra mig ur hela dagen, men jag lovade tydligen igår. Så det är väl bara ett att göra.
Har inte tränat på en evighet. Kanske är dags att börja igen då.


Hade ju liksom tänkt att söka till gymnasiet i veckan, men det har fortfarande inte klarnat vart eller vad jag ska söka.
Tycker det börjar bli lite jobbigt. Stressigt och allt sånt. Har bara två veckor på mig nu att bestämma mig.
Ska på möte imorgon med studievägledaren så vi får hoppas nånting klarnar.

Har "fastnat" för en låt, har den hela tiden i huvudet och jag lyssnar på den om och om igen.
Never easy - Kurt Nilsen
Så otroligt bra..

Ska lägga mig och renskriva en uppsats innan Tim kommer.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0