Förstvärldskriget och mellankrigstiden...

... ingen som råkar ha lite kunskap att ge mig?
Har nu kommit på att det kanske är dags att börja lära sig lite av det som kommer på provet nästa vecka..
Men jag har aldrig varit nån speciellt duktig person när det gäller att plugga, så jag förstår inte riktigt hur jag ska få det att fungera just nu.
Tim säger åt mig att ta mig i kragen och börja plugga. Ska väl göra det då.. Måste iallafall försöka.

Har sovit hos Tim hela helgen.
Sett på båda arnfilmerna, faktiskt väldigt bra för att vara svenska.

Blev bara tvungen att visa en bild på deras söta katt Lea.

Blev så att jag var hemma från skolan idag.
Har haft ont i huvudet och hostat hela natten så jag har bara vritt å vänt på mig.
Börjar kännas lite bättre. Men vi får se imorgon, måste väl på skolan iallafall.'

Ska lägga mig och läsa nu. Kanske ringa Tim en stund.
Puss
1 kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Sätt dej vid datorn, läs igenom allt som du har till provet och skriv frågor till på datorn. Sen går du igenom frågorna igen. När man både skrivit frågor och svar en gång och sen läst dem igen så brukar det fastna rätt bra!

2009-01-15 @ 19:40:56
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0