Helslut..!

Första springturen på kanske ett halvår?
Det känns otroligt skönt just nu. Tidigare kändes de skitjobbigt.
De va kul, men jobbig att se hur Tim mest bara skuttade fram..

Nu lockar duschen, ska bara göra några jobbiga sit-ups först.
Sen måste jag renskriva uppsatsen, den ska va inne imorgon och sedan börja skriva på samiskaprojektet..



Jag saknar min syster S än fast hon for i onsdags. <3
Ska fara och hälsa på henne snart. men de vet hon ingenting om än, så hon lär väl få veta de nu när hon ser det här.
Jag måste ju spöa henne på giutarhero ! Eller hur?
2 kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack! :) Detsamma!

Ja, eller hur :D telefonförsäljare i vilhelmina ;P

2009-01-20 @ 13:44:52
URL: http://gabriellaj.blogg.se/
Postat av: syster S

hehe mig tar du aldrig i guitar hero, jag hård tränar varje dag.. haha!

2009-01-20 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0