En helt vanlig dag i Skåne

Sitter här med tvål i ögonen efter ett misslyckat försök att få bort sminket. Får gå och göra ännu ett försök senare, men för att få bort tvålen denna gång.
   
Kom på att det varit en ganska så händelserik dag, men ändå inte.
   Vakna klockan 6 imorse av åskan (något högljud, men den gick snabbt över). Somnade om och sov till Martin väckte mig ca klockan 9, skulle till Kristianstad för att gå på stan. Det var tänkt att jag och Petra skulle hinna förbi Hår o Sånt för att kolla tider och priser för frisering, med det var stängt.
Väl gående på stan gick vi igenom fyra affärer men blev less. En kopp kaffe och en macka sen återvände vi till Hässleholm.
Middag hos Daniel, Sandra och lilla söta Casper, sen bara film och mys.
Och nu sitter jag här.
Som sagt, en helt vanlig dag i Skåne.

 
Ska göra ännu ett försök med tvålborttagningen och sen börja läsa på tredje boken i Twilight-serien.
Puss
1 kommentarer
Postat av: emma

tack :) Och ja det är kanske ett tag kvar, men om du vill så får du ju mer än gärna prova den bara. Känns som att jag är lite större än dig men det går ju alltid att sy in;)

2009-07-20 @ 18:52:40
URL: http://entrappaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0