Den som är lycklig hemma bör stanna hemma.

Can't let my words betray
I won't talk, I won't talk
Words will never be the way
I won't talk, won't talk

Many fears, many dreams
Many roads out there
Hide the pain behind the smile
Behind the tears




Jag har drömmar precis som alla andra, hur jag vill att mitt liv ska se ut i framtiden.
Det är först nu jag har börjar inse att livet är inte bestämt punkt för punkt.
Man måste göra sina egna planer och försöka göra det bästa av det.
Vid den här tiden måste man börja bestämma själv,
vad man vill ha ut av livet, vad man vill bli, hur man vill att det ska sluta.
Förut var vägen stakad med tydliga vägkäppar, men nu är det suddigt.

"Vänner kommer och går, men familjen finns alltid kvar"
Finns många bevis på att det stämmer.
Har en speciell som jag vet läser just det här inlägget bara några minuter efter att jag lagt ut det.
Hon står mig väldigt nära, hon känner mig lika väl som jag själv gör.
1 kommentarer
Postat av: julia

<33 puss

2009-06-21 @ 18:39:33
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0