Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.

My heart is like a river
My heart is like these hills
They never change
I never change
and I never will

You called and I came running
You cried and now I'm here
So hold this faith
accept our faith
These are little fears
...

Att lyssna på en och samma låt hela tiden kan göra att den blir uttjatad, men inte denna.


Sitter och försöker komma på något att skriva, men det står stilla.
Jag har absolut ingenting att berätta.. Livet är tråkigt.
Gå och lägga mig vill jag inte heller, så det blir väl att jag läser.

Finns så många ordspråk och citat som stämmer.
En del förstår jag mig inte på, medans andra verkligen sjunker in.
   Charles Haddon Spurgeon sa "En lögn far halva världen runt innan sanningen fått på sej stövlarna." 
För mig så stämmer det, visst låter det löjligt, men jag kan gissa på att det är så de flesta tonåringar känner.
Eller?
Sanningen hinner aldrig komma fram innan man hört lögnen. Så många gånger man hört saker som sedan visat sig vara annorlunda. Men det goda kommer med det onda, eller hur är det man säger?
   Men det finns också ett till som stämmer, "Det finns alltid en morgondag". Sant, så sant. Man ska ta dagarna som de kommer, det försöker jag med nu för tiden iallafall. Inte ha för stora förhoppningar, bara leva i nuet. Tro vad ni vill, men man mår bra av det.

Nu ska jag börja tänka på sängen.. Kanske man lyckas bli lite trött.
Godnatt världen.
 
1 kommentarer
Postat av: julia

Frida du skriver så jag börjar gråta! och så har du fått mig att älska den låten också...och nej det går inte bli less på den! muPP

2009-06-21 @ 12:33:21
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0