Tungt,

Gick jätte dåligt på jobbet idag, de flesta va seg och jag va då inte bättre.
Har snubblat runt på hygget lite som benen själv vill, de böjer sig lite som de tycker bara för att ryggen är knas.
Menmen, långledigt men ingenting att göra. Är redan less på att vara själv.

Deprimerande inlägg jag vet, men jag är trött så ja återkommer väl kanske imorgon.
avslutar väl med några bilder iallafall. puss
 
  
Mina änglar, saknar de redan.
Finns så många jag saknar och som jag vet att jag inte kommer träffa på ett tag.


Tror det endas är Jag, Lova och Sigge som kan förstå humor'n bakom bilden !
1 kommentarer
Postat av: lova

jadu de tror jag också! :)

2009-06-18 @ 21:33:40
URL: http://lovagahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0