ingen rubrik.

Jag vet att det brukar va rubriken som man kollar på och sen bestämmer om man vill läsa inlägget,
men de skiter ja i nu för jag kommer inte på nått bra.
Är helslut i mitt huvud. Tror jag har suttit vid datorn i minst två timmar nu.
    Har gjort klar den oändliga so'n. Hoppas lärarna blir nöjd bara.

Sitter och funderar vad man borde göra nu..
Det ser ut som att det är promenad, crosstrainern eller sova som det står mellan.
Sova skulle vara väldigt skönt, så man är utvilad tills imorgon.


Saknar min storasyster S så inninorden nu.
Borde nog fara dit nån helg, får se hur det blir.
1 kommentarer
Postat av: Mirry

Spana gärna in vår blogg och beundra de fantastiska barncitaten!



www.arntyochmirry.se

2009-03-13 @ 17:53:52
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0