Nybörjade projekt har aldrig ett slut.


Jag räknar dagar
.
Det är inte länge kvar. De sista dagarna känns som en evighet.

Packningen har inget slut. Jag blir snart tokig!
     Egentligen behöver man ju inte mycket med sig, men för min del har jag med mig "utifall att" ...
Det är kaos i mitt rum, men så är det ju jämt.
     Känns ändå konstigt att ska fara utomlands utan familjen, men jag har ju favoritHelena med mig :)
Sola, Bada, Gå på stan.. Allt blir bra !

Har fortfarande mycket kvar att göra i skolan, men bokhögen börjar minska.
Har bara Svenska och SO kvar, tror ja.. Är det mer?

Ska försöka hinna med en sista inlägg innan jag far också.
Jag längtaaaar!
Puss

1 kommentarer
Postat av: favorit helena

du, jag och rhodos babe ;)

2009-05-17 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0