Tankar,



Det är allt för mycket i skolan just nu, NO; SO, Svenska, Matte, Samiska, Slöjd, säg ännu ett ämne så har jag nog säkert någonting att göra i det också. Hoppas med att kunna bli klar med allt i veckan.
Nästa vecka vill jag ju kunna packa och bara ta det lugnt :)

     Till balen då. Hur ska mitt hår egentligen se ut? Sminkningen och resten?
Kom med förslag, helst något enkelt så jag kan göra det själv..
     Men det är inte enda problemet, måste bestämma mig om jag ska ha sameklädnad eller vanlig vit klänning på examen också. Det är inte lätt det här. Vad tycker ni?

Allting börjar närma sitt slut, jag som längtat.
Ibland känns det som att jag vill vända om och börja på nytt.

puss,

2 kommentarer
Postat av: favorit helena

sameklädnad :)

2009-05-11 @ 22:25:07
Postat av: Linda

Sameklädnad de är otroligt fint :)

2009-05-16 @ 22:26:12
URL: http://liindaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0