"tur att alla inte är normal, tänk vilken tråkig värld"

...Tänk om alla vore likadan, så tråkigt folk skulle ha. Men samtidigt skulle de ibland kunna ses som en bra sak, man skulle aldrig kunna bli besviken. Ibland märker man vilka man kan lita på eller inte, säger man aldrig igen borde det ju kunna hållas, eller hur? Men jag bryr mig inte längre.
Nu blev du allt fundersam mamma ;)

Angående helgen vet jag inte hur ja ska göra, dans på fredag. Känns verkligen roligt, men samtidigt skulle det sitta fint att bara sova. 
 
Imorgonkväll ska jag försöka ta mig ut och fotografera, någon gång borde jag väl kunna ta tummen ur.
Nu däremot så ska jag se Grey's och sedan somna för att kliva upp klockan 6 imorgon. *suck*
3 kommentarer
Postat av: deru

är gräjs bra?

2009-11-11 @ 20:47:02
Postat av: Anonym

sv : Gräjs är skiiitbra :)

2009-11-11 @ 21:18:00
Postat av: mamsen

jag funderar inte, jag vet!!

2009-11-16 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0