Välkommen till verkligheten.

Sitter och nynnar på Inget stoppar oss nu med Black Jack medans ögonlocken håller på att ramla ihop, dags att krypa i säng.

Har snart gjort min andra APUvecka, endast tre som återstår. Fick dessutom veta idag att min omvårdnadslärare kommer och hälsar på nästa fredag för att se hur det går för oss.
Bra tips på hur man sover bra skulle behövas också! Soer ganska bra, men jag vaknar någon gång per timme med en känsla av att jag försovit mig. Ganska svårt att tro att jag skulle kunna försvoa mig med två klockor ställda på väldigt hög volym, men ändå lyckas man stänga av ena i sömnen.

Om tiden som var ställd på klockorna kunde stämma. Vilken dröm att kliva upp sju eller senare.
Halv 6 ringer klockorna imorgon och då är det dag att göra sig iordning för en dag mellan 07:00-16:30 och senare på kvällen blir det dans.

Nej nu, sängen va de som ropa.
Natti!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0