Nytt i garderoben.

Tog en sväng till Umeå med mamma igår, var tvungen att inhandla lite grejor så det passade bra när Sandra skulle hem. Två linnen, ett par uggs, knästrumpr, en jacka och sånt intressant.

Halloween ihelgen dessutom, och så rädd för folk i masker som jag är så vet jag inte vad jag ska göra.
Middag hos Amanda står iaf på schemat, sedan kanske en film någonstans.
Anna, Helena, Sabrina, Amanda och Jag ska ha en mysmiddag med tacos och sånt gott.

Skulle vilja gå förbi gravarna och fotografera ikväll när allting är tänt och fint, men det hinns väl något annat år kanske. Får se om jag orkar ta med systemkameran, annars får jag försöka få tag på bilder någon annanstans.
Ha en bra kväll.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0