Here by me.



Låtar som spelas om och om igen i mina hörlurar.

Har ingen motivation till att skriva längre, vet inte vad som borde sägas. Eftersom man inte vet vilka som läser kan man inte skriva allt för personliga saker och ett massa babbel om vad dagen har erbjudit anser jag inte är intressant att läsa om. Men allt är värt ett försök.

Mina tankar snurrar runt mina nära och kära idag, alla som jag inte träffar så ofta samt de jag träffar varje dag.
Speciellt kretsar de kring en väldigt nära vän till mig som jag vet läser detta. Hon vet att hon är älskad och att jag alltid finns vid hennes sida. Hon vet att jag förstår henne, och hon vet att i mina ögon är hon underbar och en helt fantastisk människa. Utan henne vet jag inte vad jag skulle ta mig till vissa dagar. Hon är mitt stöd och jag är hennes. Tänker på dig <3

Tänker också på mina föräldrar, de är helt fantastiska än fast jag inte visar det för dem. Ni är min trygghet och jag älskar er!

Sitter på lektionen nu och ska försöka få något gjort, men som med bloggandet så har jag ingen motivation till att plugga heller. Det är aningen irriterande, tanken på att jag vill plugga vidare men samtidigt inte stör mig. Vill bara somna och sedan vakna som fördigstuderad med all kunskap som jag kommer kunna behöva inlärd i huvudet, men den önskan kommer nog bara vara en dröm.

Over and out
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0