Jag gjorde pappersflygplan av läxorna, som sedan blev kapade av terrorister.



Är glad för att det är fredag idag, längtar till att få sova och bara göra absolut ingenting. 
Har inget vettigt att skriva heller, saknar Sanna men jag vet att hon har det bra.
Tänker om och om igen på allt och ingenting, längtar verkligen tills jag flyttar så jag kommer ifrån Dorotea. Det behövs verkligen.

Annars så lever jag med en hund som varje dag har ståndskall när han ser mig, tur att han är liten så det är gulligt. Men lillgrabben jag har som är så stor är underbar, låg och gosa me han en kvart igår och idag ska jag nog leka lite ute med han också.

Nu däremot så börjar snart matten, efter det lunch då det serveras kyckling, håltimme nån timme och sedan tre timmar samiska. Sen får jag äntligen sätta mig på bussen och åka hem till mamma och pappa !

puss 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0