Lockande.

Hade ingen bra rubrik så den jag kom på borde ju fått läsare.
Som vanligt händer ingenting på mitt lov. Jag sover, diskar, äter och ibland avanserar jag och vandrar den korta biten till Tina.

Idag, gjorde jag absolut ingenting förutom att diska tills mamma kom hem. Då var det dags för jobbsök.
Så nu kanske jag har ännu ett jobb i sommar, bara att vänta och se.
Efter det så slappade jag ännu längre tills jag lagade en väldigt enkel middag till mig och pappa (bättre än lutfisk, haha). Hann vara hos Tina några timmar, så vi bestämde att vi skulle slå följe på byn en sväng imorgon och sedan kanske ha en myskväll.

Babbelbabbel, jag är trött, klockan är ändå halv tolv och jag ska nog försöka sova.
Tror faktiskt farmor och farfar skulle komma förbi imorgon.


Inspiration sökes!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0