Man funderar alltid.


Nog undrar man alltid vad som hänt den senaste tiden, vars allt tagit vägen.
Många förändringar har skett och imorgon kanske ännu en sker, jag hoppas faktiskt.

Har tänkt minnen ikväll.
När Tina stöp bland ormbunkarna påvägen ner från Klövern och landade i "grodlandet",
när vi alla möttes i lekparken för att leka dunk eller något annat,
brännboll på fotbollsplan,
Batman som kom hoppandes ut genom ett fönster,
När Tina satt fast i elvispen med håret.

Man har haft turen att växa upp som den ungen man växte upp som, än fast man ibland tycker att det kunnat vara annorlunda. Vi är alla lyckligt lottade, på vårat eget speciella vis har vi det bra.
Det finns glada samt ledsna stunder i livet, och självklart är det de ledsna minnena man minns. Samtidigt som de väldigt glada alltid finns i hjärtat.
Jag har lärt mig att man är aldrig ensam, man har alltid någon som står bakom ryggen och tar emot en när ma faller. För mig är min familj och mina närmsta vänner den personen. För mig är hemmet en trygghet, fjället en frihet och varje dag är ett nytt äventyr.
Jag älskar er <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0