Peppar peppar...

Man ska då aldrig säga aldrig. Inte heller skratta åt de som ramlar eller gör något annat klantigt.
Dagen efter eller kanske tillochmed någon timme efter är man själv i den situationen.

Imorgon måste jag ta mig för och träna ! Börjar känna att ryggen gör ont igen, kanske blir bättre med en snabb promenad eller en joggingtur.

Förövrigt fick jag träffa Jannike idag! Väldigt roligt, passande med att ha håltimme samtidigt. Hoppas våra nya scheman stämmer lika bra !
Har dessutom haft ont i huvudet nästan hela dagen så när jag kommit hem till Dorotea blev det sova en stund framför TV'n och senare på kvällen har jag varit ute med Tina som vanligt!

Babbelbabbel, detta skriver jag för att mina kära syster ska läsa !!
Måste någon helg ta mig til Ume, nya kläder skulle inte heller skada. Blir nog efter födelsedagen. hmm.
 
                                                       _____________________________


Min lilla gubbe !

2 kommentarer
Postat av: J A N N I K E :)

SV; bröst är himla trevligt att prata om.

och killar som inte har långa jackor! hehe :)

du kommer bli perfekt som modell.

2010-01-18 @ 23:21:21
URL: http://imyoursuperman.blogg.se/
Postat av: hannah B

Söta vovve :)

2010-01-21 @ 10:48:05
URL: http://Ehlisesottero.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0