Dagen D

Nu är det dags att klippa navelsträngen, för imorgon åker flyttlasset för att möta min enkla boning.
Har packat nästan hela dagen och nu känns mitt rum inte längre som "mitt". Väggarna täcks inte längre av fotografier, hyllorna är nästan tomma och allt ligger i lådor lite här och där. Det låter väldigt tragiskt, men det är det inte. Verkligen inte. Jag har längtat som en galning till den dagen jag får mitt eget och nu är den kommen. Läskigt att man måste göra det mesta själv, men man vänjer sig nog.

Ska spendera fredagkväll/natt i lägenheten och sedan fara till hem till föräldrarna igen för att äta middag hos syster P. Måndag blir det att åka på en lite resa med mamma, Tisdag väntas jobb och på den kvällen mest troligt åka till mitt älskade Borgafjäll. Sen när jag åker tillbaka till mitt nya hem är osäkeert, men jag ska spendera helgen där med mina vänner.

Bilder å lägenheten kommer sen.
Puss

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0