Om en förmåga tas ifrån en, så finner man en annan

Jag lever, har gått ut första året på gymnasiet och jag längtar redan till andra året.
Om ca sjutton dagarna får jag hämta nycklarna till min lägenhet och då har jag bestämt att jag ska flytta mina saker dit och spendera några dagar.
Planerar också att fara med mamma till Borgafjäll första veckan då hon har semester. Hem till mitt älskade fjäll.

Den senaste veckan har bjudit på fem blåsor på fötterna, tre blåmärken och ett jäkla massa slit på hygget. Och den kommande kommer bestå av åtta timmar stillasittande i tre dagar då jag ska på kurs för sommarvikarier.

Önskar verkligen att jag först och främst var arton, plus att man skulle haft en bil och råd till bensin så man kunde ta snabbaste vägen till Piteå. Bara för att jag saknar Sanna så mycket! Och än fast jag träffade Madde i onsdags så saknar jag henne också, men hon och Nicklas kanske skulle komma förbi på en fika imorgon.

Babbel hit och babbel dit, precis som vanligt. Imorgon kanske jag borde ta tummen ur och plocka på mitt rum. Men är det fint väder ska jag nog försöka fotografera lite !
Puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0