För idag är det en ganska ovanlig dag...

Som precis för alla andra händer detta bara en gång om år.
Idag är jag inte längre 16 år och det kan jag lova, det känns bra.
Nu är det bara ett år kvar till bil!

Fick ett bra uppvaknande. Mamma kom upp och sa grattis och efter det ringde syster S.
Mina brudar gör ett bra jobb idag, sjöng för mig i klassrummet och sedan ska vi på Frasses för att äta en födelsedagslunch! Dom är bra söta.
Ikväll ska jag packa och kanske äta en tårtbit eller två. Gott!


Nu ska jag snart fråga Lotta vad man ska göra när man är klar i vård och omsorg/medicinsk grundkurs.
Kanske plugga in skelettet på latin !

Plus att vi inte har någon samiska imorgon heller vilket innebär att jag mest troligt kommer vara hemma och rulla tummarna tills mamma kommer så jag får fara mot mitt älskade land, Borgafjäll :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0