Jag behöver ingen ursäkt, jag äger företaget.

Jag kan inte sova, fast det kanske beror på att jag inte försökt.
Har alldeles för mycket i huvudet ikväll men det är ingenting jag tänker dela med mig av. Glömde ritblocket jag fick av mamma nere i vardagsrummet och dit tänker jag inte smyga, för enligt pappa smyger jag som en elefant.
Funderar väldigt mycket på att börja läsa en bok, men denna bok vet jag är alldeles för bra så bara därför kommer jag inte kunna somna.

Det är alldeles tyst och skönt i mitt rum, förutom knäppandet på tangentbordet och datorns surr. Ska snart stänga ner den, bara jag kommer på hur jag ska göra för att kunna somna. Det blir nog bra ändå.

Babbelbabbel, kvällsinlägg består bara av babbel. Inget vettigt alltså.

Kan passa på att berätta av vebacken är färdig efter några besvärliga staplar som inte ville stå kvar. Så imorgon blir det nog en lugn dag, om Martin inte hittar på någon annan rolig sysselsättning som gör en trött i kroppen. Om han inte gör de ska jag nog dra ut mamma på en jobbingtur, skulle vara skönt att ännu en gång försöka träna. Eller jag kan inte säga att jag ska dra ut mamma, det brukar vara tvärtom.

Nu ska jag göra försök tll att sova, tror ja. Det blir nog läsa nu när min dumma energilampa äntligen lyckats bli nog ljus så det går!
Godnatt

1 kommentarer
Postat av: J A N N I K E ★

Vi ska ta igen mycket, jag ska börja gå på skolan mer å se min sköna böna till fru. HAHA, fufan. Såg nu att de blev rosa. Va äckligt?! :O Vi ses imorn hoppas jag sötnos. Vi kommer hinna, vi har hela livet på oss!

2010-05-16 @ 17:58:33
URL: http://iqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0