Oj, ursäkta mig. Jag trodde du var en älg.

Sitter i min ensamhet som vanligt och funderar varför man jämt ska ha den bästa humorn på kvällen när man är som segast.
Har haft en så kallad bajsdag, men den blev bättre när jag fick åka hem tidigt. Imorgon kommer min vän Madde tillbaka så det gör dagarna lite bättre.
Imorgon får jag även träffa farmor och farfar. Farfar och pappa far senare på kvällen ner till stan för att övernatta och senare till Stockholm för bilbyte.

Om mindre än två månader får jag min lägenhet, och då ska även jag börja lära mig att bo själv. Känns fel att säga att jag längtar, men det gör jag. Jag slipper den jobbiga bussen till hösten, och bäst av allt är att min skoldag tar slut två timmar tidigare.

Nog babblande, nu tänker jag krypa ner i min säng och förhoppningsvis få mer än tre timmars sömn.

1 kommentarer
Postat av: J A N N I K E

Jag tänker gå gymnasie i Storuman.

Så du få nog allt bjuda mig på götta nå kvällar ;)

Miss u honey!

2010-05-11 @ 20:43:08
URL: http://iqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0