18år!


Idag fyller jag arton! Och än fast det känns underbart så kan jag inte släppa den känslan att det är något som oroar mig. Vill hem till mamma och pappa nu så känslan kanske försvinner. Vad är det den här gången då? Jag vill hem, mamma och pappa är alltid min trygghet än vad som händer, så där dem är kommer alltid vara stället där jag finner trygghet och tröst.
Mina föräldrar är bäst och jag älskar dem!!

Förövrig far jag och Klemet till Borgafjäll ikväll för att spendera helgen där. Sen ska jag tillbaka till lägenheten och plugga på körkortet mån-ons. Sen tror jag att jag blir i Dorotea, om jag orkar :)
Puss
1 kommentarer
Postat av: mamsen

18 eller inte du kommer alltid att vara min lilla Frida, älskar dig kram:)

2011-03-08 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0