Idag är en jobbig dag....

Det är en sån dag då jag, av alla människor, stör mig av grus på golvet. Då kan ni ju gissa hur jobbig den är!
Jag är trött, less, saknar Klemet, och framförallt stressad.

Jag beger mig ikväll till Åsele för en myshelg med Klemet och kolla när Vix och pappa är på utställning. Tikko ska dock få en vilohelg då han har varit duktig kille och suttit i bilen på dagarna.

Nu ska jag vara skadad så Ronja får göra en sårvårdsjournal.

Hoppas mamma och Petra nu är nöjd då jag inte längre har lösenord. Saknar och älskar er. Puss!

1 kommentarer
Postat av: mamsen

Tack lilla gumman. Nu väntar vi på dina fina bilder. Ut och leta upp våren åt oss. Kram

2012-03-23 @ 16:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0