Godnatt? Vad är de?

Har ingen aning hur jag ska kunna ta mig i säng inatt. Är hur pigg som helst.
Om inte resten av familjen sov, skulle jag kunna ställa mig och hoppa istället för att sitta här.
Va sur hela dagen igår och nästan hela idag tror jag.. Tack till familjen och killen som står ut.
Förstår inte riktigt hur dom orkar.. :) Men sån är jag. Borde lära mig att vakna på rätt sida.
Men kan de ha nånting med att gör med att dom väckt mig dessa två sura dagarna?
Ska iallafall sluta spekulera i de nu.

Julbakade idag med systrarna och mor. Men jag tror de blev mest så att jag låg och tittade på?
Haha.. Det var kul ändå (:
   Mysdag imorgon hoppas jag på. Tim skulle väl komma förbi och säga hej innan han börjar jobba.
Pappa och Martin skulle laga köttbullar till julbordet. Mamma ska mysa hon också tror jag. Systrarna S och P har jag ingen aning vad dom ska göra som vanligt. Dom kommer väl och kaxar med mig :)


Har totalförälskat mig i min kusin Marlens tavlor som hon har i sin lägenhet.
Och om hon ser det här så MÅSTE hon berätta vars hon köpt de. Ännu en gång. Glömmer så lätt.

Jag måste försöka varva ner och bli trött nu.
Ska kanske börja läsa på en bok igen. Börjar va ett tag sen.
Puss, godnatt.
1 kommentarer
Postat av: marlen

den fina tavlan införskaffades på dollar store! billigt billigt! kram på dig

2009-01-04 @ 14:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0