snö snö och ännu mer snö..

Nu snöar det är. JIPPI vet jag nån som gärna skriker.
   Hoppas det blir fint väder nästa helg när vi sticker upp till borgafjällen. (Tim, jag och familjen)
Fara upp och bara umgås, köra skoter och mysa.. Ska bli så skönt att få komma bort från Dorotea.

Trodde ju att Tim skulle komma hit ikväll. Men det verkar lite mörkt på den fronten nu.
Han kom på att han ville ut med skotern.
    Jag tyckte däremot att han kunde göra det imorgon då han ändå är ledig. Men ikväll också sa han.
Förstår ju han ändå på ett litet hörn.. Nu när skotern väl fungerar vill man väl köra.

Har varit hemma hela kvällen men jag har ändå inte träffat mamma och pappa.
När jag varit nere har dom varit ute nånstans och när dom väl är hemma, ligger jag på rummet och sover.
    
Tre timmars nationella imorgonbitti.. ingenting att hurra för faktiskt.
Ska skriva en uppsats, om vad och hur den ska se ut har vi tyvärr ingen aning om än.

1 kommentarer
Postat av: Petra

Utmanad!! Gå in på min blogg

2009-02-05 @ 11:30:42
URL: http://gpeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0