När jag var ett vårdsvinsbaaaaaarn!

"Hakuna Matata".
Fick sällskap av Anna hem en bit ikväll, så eftersom hon själv erkände att hon hade svårt att vara tyst fick jag henne att sjunga hakuna matata. Som följd på det så sa hon att det var bäst för mig att lägga upp ett klipp på Timon och Pumba här på bloggen. varsågod Anna :)

Ingenting jag har gjort idag har velat samarbeta med mig, diskningen gick bra tills jag skulle skölja av stekpannan och fick mer än hälften av vattnet på min tröja och byxor. Gick på Görans för en "lunch-date" med Helena, när jag väl står i kön märker Helena att jag blöder näsblod, fräääsht. Hemma från byn bestämde jag mig för att fotografera lite, men nej, inga batterier i kameran så de blev inget. Lär väl ramla ur sängen inatt också, skulle inte förvåna mig.

Nog pladdrat, dags för en snabbtitt på tv.nu och sedan slapp.
Tjing
3 kommentarer
Postat av: Marlen

Akta så att inte tv.n exploderar;) o du vet att det bara är att komma o hälsa på om du vill bort ett tag:)

2009-10-27 @ 21:49:10
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: awsome annaa

tack :)

2009-10-28 @ 16:30:33
Postat av: awesome anna

taaack :)

2009-10-28 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0