Jag vet... Kors i taket!

Tro det eller ej, men jag lever.
Tre veckor av sängliggandes och slöandet är faktiskt skönt. Gruvar mig för skolan då man måste börja kliva upp och faktiskt göra något på dagarna.

Detta lov har jag lånat alla Petra och Martins filmer och tror nästan jag sett mer än hälften. Ännu är det några dagar kvar.
Finns inte många ord för att säga hur mitt lov har varit och jag tror jag sagt allt nu.

Längtar tills jag får träffa Leona och Jannike på skolan. Men annars så hade jag nog klarat något år av ledighet!

Nu till en sammanfattning av julen hos morbror. Bilder
  

Lilla VildaTilda somnade innan Finska tomten kom. Sliten krigare
  
  


Inte ett enda kort på mamma då hon inte blundar eller tittar bort.

God fortsättning
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0