Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting

Ja, börjar väl med att säga att det har varit två hektiska dagar.
Åkte hem till mamma igår på morgonen för ja nästan tappat rösten och var förkyld som jag också varit den tidigare delen av veckan. Låg mest bara på soffan och gjorde absolut ingenting.
Tog blodprov imorse inför röntgen jag ska på och det var nog det mest smärtsamma blodprov jag gjort.. Har fortfarande ont. Tog sen bussen till Vilhelmina klockan tio för att fixa lite i lägenheten samt vara på en lektion. Åkte buss tillbaka till Dorotea klockan två och vilade sedan ett tag. Hjälpt mamma att packa kött och hjälpt Julia plugga lite på hennes Kemiläxa. Nu sitter jag här och funderar om jag egentligen skulle ha kunnat kortfatta mig mer, men jag tror det är omöjligt.

Ska nog lägga mig nu så jag inte sover för länge imorgon. Men jag är ju egentligen ledig så jag borde ju kunna göra det! Ska berätta mer om skolan någon gång då jag inte är så trött att jag kan babbla om allting.
Puss
2 kommentarer
Postat av: Hannah Bodin

Sant? :D Då är du nog super snygg ;)

2010-09-11 @ 17:41:40
URL: http://ehlisesottero.blogg.se/
Postat av: Hannaaah

Haha ;) vadå, tycker du mitt är rött :O? :)

Lägg upp en bild! :D

2010-09-11 @ 17:46:52
URL: http://ehlisesottero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0