Hejdååå..

...Dorotea, imorgon sticker jag till Åre.
Ska bli hur kul som helst, men jag är nervös inför att åka buss ett x antal timmar.
Mina möter mig i Östersund, sen ska vi väl sitta och vänta på bussen till Åre...
  Hon har tydligen planerat veckan.. så vi får nu bara hoppas på fint väder.


Har varit väldigt inaktiv när det gäller bloggskrivandet och det har jag ingen särskilld anledning till varför. Har nog bara inte orkat..
 2a Augusti och fyra(?) veckor kvar till skolan? tre kanske, vad vet jag :)
JobbigtJobbigt..

Har varit hos kusin Lowa ihelgen som jag sagt i tidigare inlägg, så ni väntar väl bilder :P
.
Bilder som jag tog är nästan allt för pinsamma för att lägga ut på bloggen så det vart en posar bild med Sigge som står vid Martins gamla Pärla :)
 Hade iallafall jätteskoj, gjorde kanske inte så jätte mycket men varje minut var rolig..

Nu är det kontroll av packningen för tusende gången som gäller.
Ha en bra vecka allihop.
Puss
1 kommentarer
Postat av: lova

haha...ja de är nu min vackra "övnings-körar-bil" ;)

ja lägg inte in bilderna från studdsmattan for god sake!! dom va ju hemska!! xD

2008-08-02 @ 22:37:36
URL: http://lovagahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0