Isvak !

Dags för en uppdatering igen antar jag...
    Igårkväll va det Luciakröning i kyrkan. (Lisa Oskarsson som blev lucia förresten) Det mesta gick bra, förutom att vi tappade bort  oss ibland och kanske inte sjöng helt rätt. Men de är ju gjort iaf.

   

Idag var det bad i isvak. De flesta badade och de som inte gjorde det hade ändå fullt upp som funktionärer.
Jag badade inte, alldeles för kallt för min del och jag är väl kanske inte helt 100 i vattnet heller, så ja var fotograf istället. Men det var nog så roligt.
   
Vi hade Ellert och Kerstin som provade på och bada igen. Väldigt roligt att se.
  Alla tror "det är väl inte så farligt, bara att simma fram och tillbaka, sen hoppa upp"
Men de flesta skrek och hade sig i vattnet. Man fick verkligen skratta idag. Även de tuffaste killarna i skolan tyckte det var kallt och hemskt.
 
Från det ena till det andra har jag åkt på en hemsk förkylning. Hosta som aldrig ger sig.
Som pricken över i så kommer det inte precis lägligt med tanke på att vi ska ha lucia hela dagen imorgon.

Allt för idag.
Puss

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0