Mina små...

... käraste älsklingar har klarat av deras år i skolan och tagit studenten idag (:
Petra och Tim var så fina så. Kan inte tänka mig att jag ska stå där om tre år!
     Har haft studentmiddag här hemma och Mina närmaste vänner har nu begett sig ut för ett stort äventyr :)
Jag vet att det kommer gå bra och jag längtar tills jag far ner och hälsar på :) Puss på er.
Läs mer om det på Petras "flyttblogg" : skaneflytt.blogg.se. (tror jag det är)

Tim är i Vilhelmina på studentfirande så han träffar jag imorgon när jag far med Bästaste Helena på dansgalan !!

Bilder sen Balen och Studenten får jag väl förhoppningsvis när Petra har tid att skicka de, så ni får vänta :P
     Men bilder sen utlandet kan jag ju visa några av :)
       
1 kommentarer
Postat av: erika

ja, det är bara du hör av dig om du vill köpa något! :)

2009-06-05 @ 22:52:55
URL: http://erikaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0