Välkommen till världen!

Igår fick vi en ny Hjalmar i släkten nu och jag längtar tills vi får se honom!
Den underbara dagen han jag och mamma med en joggingrunda och efter det for jag till storskogen med pappa.
Skönt att få röra på sig lite.

Just nu har jag precis kommit in från en mindre skogspromenad med lillen. Gjorde nog honom gott för nu ligger han sovandes på sin plats.
Har dessutom dammsugat nedervåningen och träffat farmor och farfar som kom hit och bytte bil innan de for igen.
Ska senare göra ett tappert försök att koka välling åt lillen, första gången.. Men det ska nog gå.

Mor och far är i risbäck över dagen så de borde komma hem närmare tre.
Och imorgon blir det en kortdag på skolan innan man ska hem och göra sig iordning för att gå på dans med vännerna!

Snabb uppdate på vad som händer runt omkring mig var det. Måste hitta på något att göra innan jag också somnar. Hihi.

Puss

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0